امروزه دانلود مقاله از سایت ایران پیپر نقش بسیار زیادی در جوامع علمی ایفا می کند . به گونه ایی که مقالات در مورد هر موضوعی می توانند به شما اطلاعات مناسبی را ارائه دهند . پس استقبال از مقاله نویسی و دانلود مقاله این روز ها بسیار زیاد شده است . بخصوص برای دانشجویانی که در این راه قدم بر می دارند . بدون شک برای اطلاع از گذشته زمینه کاری و موضوعی که می خواهند روی آن فعالیت انجام دهند . نیاز به دانلود مقاله هایی دارند که سایرین در این حوزه کار و فعالیت انجام داده اند . مقالات از درجه اعتبار ویژه ایی برخوردار هستند . هر چند معتبر تر باشند در ژورنال های اسمی می توانند پذیرفته شوند . موسسه isi فاکتور هایی را مشخص کرده و ژورنال های مختلفی را با شرایطی زیر موجموعه خود قرار می دهد . اکنون از شما می خواهم با ما همراه باشید تا وِیژگی های یک مقاله isi را با هم بررسی کنیم .

مقاله isi

امروزه برای هر چیزی واحدی در نظر گرفته می شود . به عنوان مثال برای جرم از کیلوگرم استفاده شده و میزان سنجش کیلوگرم می باشد . از طرفی مقالات هم برای خود میزان سنجی به خصوصی دارند . isi در واقع اعتبار و ارزش مقاله شما را نشان می دهد .
برای بیان میزان تولید علم در هر کشور ، نگاه می کنند که میزان مقالات علمی آن کشور به چه اندازه ایی می باشد . هر چه این مقالات در مجلات بیشتری به چاپ به رسند می توان به آینده امید وار بود . که از لحاظ علمی در صطح بسیار بالایی قرار گرفته اییم .

خود isi به چه معنی است

می دانید که امروزه مقالات بسیار زیادی در زمین های تخصصی منتشر می شوند . اما بررسی این ها نیاز به یک معیار تخصصی هم دارد . که آیا از لحاظ علمی قوی محسوب می شوند . موسسه isi یک نهاد بین المللی است که این وظیفه را بر عهده دارد . معیار سنجی و ملاک برتری مقالات این گونه است . در واقع مثل مزن که معیار سنجش آن کیلوگرم است معیار سنجش مقالات علمی و رتبه آن ها هم توسط isi سنجیده می شود .

 

دانلود مقاله

در موسسه isi نهاد های بسیار و قسمت های مختلفی وجود دارد . که هر کدام وظیفه ای را بر عهده دارند . پایگاه داده isi’s web of knowledge یکی از قسمت های این موسسه محسوب می شود . به دانشمندان و پژوهشگران این امکان را می دهد تا تعداد ارجاع به یک مقاله را بدانند و همچنین مشخص می کند به چه اندازه از آن مقاله نقل قول کرده اند. مشخص است که هر چه میزان بازدید یا نقل قول از یک مقاله بیشتر باشد . نشان دهنده اهمیت آن مقاله می باشد .

ژورنال ها و پایگاه داده بسیاری وجود دارد که با دانلود مقاله از آن ها از طریق سایت ایران پیپر می توانید به مقالات دست یابی داشته باشید . یکی از راه هایی که تعداد ارجاع به مقاله را متوجه می شوند . تعداد دانلود مقاله و همچنین استفاده از آن به عنوان منبع می باشد .

Isi هر سال گزارشی از وضعیت و رتبه بندی مجلات در اختیار شما قرار می دهند . این موسسه هر سال گزارشی تحت عنوان JCR ارائه می دهد که اعتبار مجالات را در همان سال ببیان می کند . امکان دارد در یک سال تنها یک مجله معرفی شود و سال دیگر همین مجله جزء مجلات معتبر نباشد . پس فاکتور هایی isi دارد که بر اساس آن مجلات را رتبه بندی می کند .

برای این که مجله ایی امتیاز بگیرد ودر لیت این موسسه قرار گیرد . فاکتور های بسیار زیادی در مورد آن بررسی می شود و بر اساس آن معتبر بودن مجله برای قرار گرفتن در لیست isi مشخص می شود . فاکتور هایی مانند : کمیته علمی مجله ، تنوع بین المللی مقالات چاپ شده ، زمان انتشار و … می باشد . مجموع امتیازات از 100 تعیین کننده ربته می باشد . در واقع مجموع فاکتور ها بررسی می شود . همان طور که می دانید تمامی مقالات ونشریاتی که وجود دارند باید به زبان انگلیسی نشوته شده باشند . در غیر این صورت اجازه انتشار در isi را پیدا نمی کنند . تمامی مقالات به زبان بین المللی انگلیسی بیان می شود .

Impact factor چیست ؟

بر اساس تعداد ارجاعی که هر مقاله در سال دارد ، این ضریب را برای آن در نظر می گیرند . به این صورت که میانگین ارجاعات در سه سال به این مقاله اختصاص داده می شود .


برای نوشتن یک مقاله قطعا زمان زیادی طول خواهد کشید . از این رو باید توجه داشته باشید که چگونه و چه مراحلی باید طی شود . ابتدایی ترین مرحله این است که مروری بر مقالاتی داشته باشید که در زمینه مورد نظر شما عنوان شده اند . حال آن که این ها بسیار مشکل می باشند . زیرا پایگاه هایی که مقالات را منتشر ی کنند ریال بعضی از آن ها ایران را تحریم کرده اند یا تقاضای مبلغی در 130 دلار برای هر مقاله را دارند که این خود مبلغ زیادی محسوب می شود . حال آن که شما می توانید از سایت ایران پیپر به راحتی مقالات مورد نظر خود را دانلود کنید . دانلود مقاله از این سایت تنها مربوط به یک پایگاه نسیت ف بلکه شامل تمامی پایگاه های ارائه دهنده مقاله می باشد ، که شما به راحتی می توانید دانلود مقاله مورد نظر خود را از ایران پیپر داشته باشید .



https://sites.psu.edu/bestbuy/2019/06/13/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%da%af%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-isi/