مقاله چیست و دانلود مقاله چگونه صورت می گیرد ؟

نعاریف بسیار زیادی برای مقاله تا به حال عنوان شده است . از جمله این که عبارت است از بیانات یک نویسنده و آن چه که مد نظر او می باشد. از طرف دیگر میتوان به نوشته ایی گفت که در آن به تجزیه و تحلیل موضوعی پرداخته شود . صد البته روشی برای ارزیابی موضوع و نتیجه بدست آمده از آن می باشد . همچنین می توان به وسیله آن نظریه علمی خود را در کنفرانس ها و همایش ها تثبیت کرد و به اطلاع دیگران رساند . از طرفی با قرار دادن آن در ژورنال ها و سایت ها دیگران با دانلود مقاله می توانند به نظریه علمی شما دست پیدا کنند .

بعد از هر کار پژوهشی یا به پایان رساندن یک پابان نامه ، میتوانید روش کار و نتایج خود را تحت عنوان یک مقاله در اختیار دیگران قرار دهید . توجه داشته باشید با نوشتن یک مقاله در واقع شما می خواهید یک مسئله را بیان کنید . در واقع سوالی مطرح می کنید و با استدلال و تجزیه تحلیل به جواب آن دست پیدا خواهید کرد . به عنوان نمونه می توانید چند مقاله دانلود کنید و نمونه کار های سایرین را ببینید که چگونه چارچوب بندی کرده اند و یک کار تحقیقاتی را انجام داده اند .

مقالات به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند . از جمله استدلالی ، توصیفی،تحلیلی،اکتشافی و مروری ، این ها تقسیم بندی مقالات مربوطه می باشند . بدون شک همه ی مقالات به دنبال ارائه یک موضوع به مخاطب مورد نظرشان می باشند . تا با بیان استدلال و … مسئله ای را برای مخاطب به روشنی بیان کنند .

دانلود مقاله ISI

برای چه باید مقاله بنویسیم ؟

قطعا اگر شما دارای توانایی ومهارتی باشید ، دوست دارید به دیگران انتقال دهید یا این که به دیگران اطلاع دهید که چه مهارت ها یا دانشی بدست آورده اید . از این رو می توانید با نوشتن یک مقاله همه این موارد را تحقق بخشید . پس با یک مقاله مفهوم و دانش جدید ی را به گوش مخاطبتان می رسانید .

از جمله مسائلی که می توانید با استفاده از یک مقاله ارائه دهید ، مطالعه و یادداست برداری و چگونگی ارتباط با مخاطب ، چگونگی استدلال در مورد یک موضوع و پرورش تفکر انتقادی و تجزه و تحلیل می باشد .

برای نوشتن یک مقاله خود به خود بسیاری از مهارت های شما افزایش پیدا می کند . به عنوان مثال تمرکز بیشتر بر روی دانش خود و چگونگی نوشتن آن و ارائه ان به دیگران می باشد. توجه داشته باشید رساندن مطلب و مواردی که ذهنتان است به مخاطب کار آسانی نیست . اما با مقاله نوشتن می توانید این فن ها را در خود تقویت کنید .

دیگران به راحتی با دانود مقاله شما در هر گوشه از جهان که باشند می توانند کار شما را ببینند و به راحتی در مورد آن قضاوت کنند . این مهم ترین فایده مقاله به شماتر می رود زیرا در زمینه ی تخصصی خود را می توانید به جهانیان معرفی کنیید .

بهترین راه قبل از این که بخواهید یک مقاله بنویسید این است که شما یک مقاله را دانود کنید . شکل و شمایل آن را ببینید . قطعا بدون دیدن یک مقاله نمی توانید با چهارچوب مقاله نویسی آشنا شوید .

یک مقاله شامل :

ابتدای مقاله یک مقدمه در مودر کاری که می خواهید آنجام دهید بیان می کند و پس از آن در مورد ایده های بزرگی که تا به الان در مورد موضوع شما بیان شده است صحبت می کند . بعد از آن در پارگراف های بعدی و در میانه مقاله به این موضوع اشاره می شود . که چکاری را انتخاب کرده اید . استدلال ها و کار های تحقیقاتی شما در مورد موضوع مطرح شده به چگونه ایی می باشد. در آخر و این که پاراگراف پایانی به چه گونه ایی بوده است می توان اشاره کرد. در واقع نتیجه گیری که از مقایسه کار های قبلی و کار مورد نظر خودتون انجام داده ایید برای شما عنوان خواهد شد . البته همان طور که بیان شد با دانلود یک مقاله می توانید این چنین چارچوبی را درون ان پیدا کنید .

یک مقاله خوب از دید مخاطب چه مقاله ایی می باشد ؟

قطعا هر مقاله ایی که می نویسید خوانندگان آن یا در واقع مخاطبان مقاله نوشته شده ، کسانی هستند . که در زمینه تخصصی شما و همان زمینه ایی که مقاله می نویسید مهارت دارد . پس به نوعی باید مقاله خود را بنویسید که به بهترین صورت ممکن مطالب و واقعیات را به مخاطب برساند . از طرف دیگه مخاطب شما بتواند به راحتی مطلب شما را نقد کرده و بتواند تجزه و تحلیل های مربوط به نوشته شما را آنالیز کند .
جمله ایی ابتدایی نوشته شما باید به گونه ایی باشد که بهترین شکل ممکن موضوع مورد نظر را به مخاطب انتقال دهد . و خواننده رغبت کند که به ادامه خواندن مطلب شما تمایل بیشتری داشته باشد . همچنین در ادامه مطالب اطلی خود و روش های تجزیه تحلیل را عنوان می کنید . در پایان نیز شما با ارائه نتایج تحلیل های خود مخاطب را آگاه می کنید که نتیجه ی کار شما چه بوده است .


در پایان باید به این نکته اشاره شود که برای دانلود مقالات شما باید از ژورنال های خارجی استفاده کنید . اما این ژورنال ها از شما هزینه بر اساس دلار در یافت می کنند . به گونه ایی که مثلا برای دانلود مقاله ی تخصصی مبلغی حدود 130 دلار باید پرداخت کنید . اما سایت ایران پیپر این امکان را برای شما فراهم کرده که دانلود مقاله خود را به صورت کاملا رایگان یا با پرداخت کمترین هزینه صورت دهید . از این رو پیشنهاد می کنیم برای دسترسی ارزان تر به مقالات تمامی پایگاه ها از این سایت استفاده کنید .


https://article.wordpress.ncsu.edu/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87/