امروزه پیروی از مد و شیک گشتن بسیار باب شده است. خانم های ایرانی به آرایش خود بسیار حساس هستند . از وسایل و لوازم آرایشی متنوعی بخصوص دستگاه فر مو استفاده می کنند تا خود را زیبا تر جلوه دهند . همان طور که می دانید موی سر از قسمت هایی است که بر روی زیبایی بسیار تاثیر گذار می باشد . این رو بانوان علاقه مند به مدل زدن مو های خود هستند . دستگاه هایی مانند سشوار و اتو مو و فر کننده مو از این دست محسوب می شوند . دستگاه فر کننده مو این امکان را به شما می دهد . تا بتوانید در حالت های مختلف موی خود را مدل بزنید . پس تمامی بانوان به دنبال خرید همچین محصولی می باشند . حال هنگام خرید سوالاتی به ذهن خریدار می رسد : به عنوان مثال چه برندی را انتخاب کند ؟ و از این دست سوالاتی که پیش خواهد آمد . با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیارتان قرار دهیم .

 

دستگاه فرکننده مو

مدل های دستگاه فر کننده مو

اگر می خواهید بهترین دستگاه فر کننده مو را بر حسب نیاز خود خریداری کنید . باید بتوانید با انواع مدل های دستگاه فر مو آشنایی پیدا کنید . از این رو به شما توصیه می کنم که با ما همراه باشید .

ابتدا باید مدل مو مورد علاقه خود را مد نظر بگیرید . پس از آن به دنبال دستگاه فر مو باشید . اگر همه مدل های مو مد نظر شما می باشد . باید از فر کننده مو چند منظوره که دارای سری های متفاوتی باشد استفاده کنید . دو مدل بسیار معروف و پر طرفدار در بازار مدل های مخروطی و استوانه ایی هستند . دستگاه فر مو مخروطی در واقع به شکل S انگلیسی می باشد . از این رو شما باید دقت داشته باشید که فر کردن مو با این مدل کمی غیر طبیعی به نظر می رسد . اما اگر مدل لوله ایی را انتخاب کنید فر کردن مو به صورت طبیعی جلوه می دهد. فر کننده های لوله ایی بر حسب قطر شان در بازار به چند دسته تقسیم می شوند .
فر ریز : اگر به مو های با فر بسیار ریز علاقه مند هستید ، می توانید از مدل های با قطر کمتر 1.5 سانتی متر استفاده کنید .

فر حد وسط : دارای قطری به اندازه 3 سانتی متر می باشند .

فر ضخیم : اگر دارای مو های بسیار بلندی هستید ، اما تراکم مو های شما بسیار کم است . می توانید از دستگاه فر کننده مو لوله ای به قطر 3/5 سانتی متر استفاده کنید .
فر نرمال : بهترین دستگاه فر کننده مو برای افرادی که دارای مو ها ی بلند هستند ، مدل لوله ایی به قطر 5/4 سانتی متر می باشد .

جنس فر مو

در قدیم جنس فر مو هایی که در بازار وجود داشت فلزی بوده است، اما امروزه از سرامیک برای ساخت دستگاه فر مو استفاده بیشتری صورت می گیرد . حل آ که باید توجه داشت جنس فلزی بسیار گرم می شده و این گرمای زیاد سبب از بین رفتن بافت مو می شده است . اما مدل های سرامیکی بازده بسیار بهتری دارند .

خودکار بودن دستگاه یا دستی بودن

هردو این مدل ها می توانند بسیار کمک کننده باشند . اما کارآیی مدل اتوماتیک بسیار بیشتر است . زیرا با سرعت بیشتر کار را انجام می دهد . یکنواختی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد . لذا با تاکید بر این نوع در هنگام خرید بهترین دستگاه فر کننده مو به اتوماتیک بودن آن توجه ویژه داشته باشید . هر چند که افرادی وجود دارند که مدل دستی را بسیار بیشتر می پسندند. از این رو برای انتخاب می توانید قبل از خرید با آن ها کمی کار کنید تا تفاوت هایشان بهصورت عینی برای شما مشخص شود .

 فرکننده مو

آیونیک بودن دستگاه

امروزه شما در سشوار ها ، اتو مو ها و همچنین فر کننده ها می توانید این ویژگی را ببینید . بسیار ویژگی مطلوب و مود پسندی برای ما می باشد . چرا که با تولید یون های منفی ، یون های مثبت موجود در آب را جذب می کند . این عمل سبب از بین بردن مولکول های آب شده است. از این رو به حالت دادن مو بسیار بیشتر کمک می کند . در واقع باعث می شود در مدت زمان کمتری به خواسته خود برسید . چرا که زود تر مو را خشک و حالت می دهد . دستگاه فر کننده پرومکس دارای این ویژگی می باشد .

امروزه برند های بسیار زیادی در بازار وجود دارند . شما می توانید از برند های معروفی که هستند انتخاب کنید . اما چگونه این برند های را انتخاب کنید . از کجا بهترین ها را بشناسید . سایت بست رویو به کمک کادر مجربی که دارد . این کار را برای شما انجام داده است . به گونه ای که با مقایسه ی انواع برندها و مدل های آن ها ، بهترین برند ها و بهترین مدل از هر برند را در یک مطلب و به صورت یکجا برای شما بیان کرده است . بهترین برند های موجود در بازار شامل دستگاه فر کنده مو بابلیس و فر کننده مو پرومکس و فر کننده مو مک استایلر می باشد .


https://sites.psu.edu/bestbuy/2019/06/11/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%81%d8%b1-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%85%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7/