اگر قصد خرید سشوار داشته باشید ممکن است یک سری سوال شبیه دیگر برایتان پیش آید . در پی با ما باشید تا به مهم‌ترین معیارهایی که در بهترین مارک سشوار باید درنظر بگیرید , اشاره کنیم . ایجاد یون , توان و توان , گونه موتور و المنت سشوار از مهمترین مواقعی است که به دنبال قصد داریم شمارا با آنان آشنا کنیم .

ایجاد یون , خصوصیت جذاب سشوارهای تازه

احتمالاً سشوارهای تورمالین و آیونیک به گوشتان خورده باشد . قابلیت و امکان ایجاد یون را می توان جدیدترین حادثه در سشوارها دانست . سشوارهای آیونیک به دو صورت وجود دارا‌هستند : یا این که دارنده سوییچ آیونیک میباشند و زمانی که می‌بینید موها وِز گردیده اند , بایستی آن کلید را نگه دارید تا توشه مثبت جان دار در موهایتان خنثی شود و یا بصورت تمام آیونیک می باشند و دیگر اضطراری نیست برای فعال کردن خواص آیونیک کلید ای را فشار دهید . این سشوارها با ساخت بیشترین میزان یون منفی , دانه های آب مو جود در موهای کلفت و فر را با‌گاز شکسته و درنتیجه ذرات آب را زودتر می شکنند ; به طوری که تنی چند از این جور ها تا 70 درصد , سرعت روند کم آب شدن را تسریع می نمایند . علت این زمینه را نیز بدانید بد نیست ; توشه موها که مثبت می باشند , با توشه منفی الکترون های آزاد شده از مولد یون منفی به تعادل می رسند . کاهش زمان کم آب شدن سبب می شود که موها کمتر در معرض حرارت داغ قرار گرفته و کمتر زخم ببینند . این قابلیت و امکان علاوه بر کم آب کردن خوب تر گیسو , به مراقبت چربی درون تار موی امداد کرده و از به نیز چسبندگی و وِز شدن موی دوری می نماید . همینطور پوشش بی نقص یونی سبب در اختیار گرفتن مجعد شدن و شکسته شدن موی شده و درخشش آن را ارتقاء می‌دهد . اما این قضیه را هم درنظر داشته باشید که در‌صورتی‌که موهای ظرافت دارید , تا حد قابلیت و امکان از این جور سشوارها استعمال نکنید ; چراکه به میزان دیگر دسته ها به موهای شما حجم نمی دهند و ممکن است که موهایتان روی کف سرتان بخوابد .

خرید سشوار

اقتدار و توان سشوار

توان مصرفی , عددی است که برحسب وات بر روی همه سشوارها درج شده شده‌است . این دلیل , گزینش کننده کارکرد اثر گذار سشوار است . هر قدر که توان سشوار ( وات دستگاه ) شما فراتر باشد , شما می‌توانید سرعت بالا خیس موهای خویش را کم آب نمائید . برای مصارف خانگی بایستی بر روی اقتدار 2000 وات به ذیل و برای مصارف ماهر و آزمایشگاهی نیز می بایست بر روی موتور با اقتدار 2000 وات به بالا اکانت نمائید . با مراجعه به سایت بست رویو میتوانید به خصوصیات و بها سشوار با برندهای متنوع من جمله سشوار فیلیپس , سشوار رمینگتون و دیگر برندها دسترسی داشته باشید .

سه کلید حیاتی : تهیه و تنظیم حرارت , تهیه سرعت و باد سرد

مرتبه حرارت و سرعت پرتاب باد در موقعیت های متفاوت ( معمولاً سه موقعیت کم , میانگین و بسیار ) تهیه می شود . با وجود این قابلیت و امکان به راحتی می‌توانید با دقت به میزان تر بودن موها , ظرافت و کلفتی و همینطور پرپشتی موی , رتبه مطلوب برای کم آب کردن را گزینش نمائید . سپس که مراحل کم آب کردن به آخر رسید , می‌توانید از مرتبه حرارت سرد به کارگیری فرمایید تا موهایتان کاملاً قابل انعطاف شوند و به زیبایی بدرخشند .

نوع موتور

هنگام خرید سشوار دقت داشته باشید که سشوارهای خانگی دارنده موتور سبک یا این که اصطلاحاً موتور DC می باشند و سشوارهای ماهر که به کار آرایشگاه می‌آیند دارنده موتور سنگین وزن یا این که موتور AC هستند . در موتورهای AC یا این که موتور سنگین وزن , برق المنت و موتور منقطع می‌باشند و از این رو کلید در اختیار گرفتن سرعت و رتبه حرارت جدا میباشند .

المنت سشوار

المنت برای خریداران سشوار خانگی , کلمه و واژه ناآشنایی است . در حالتی‌که بخواهیم نقش این قطعه را بی آلایش خیس توضیح دهیم بایستی بگوییم که با عبور جریان برق از المنت , گرما ایجاد می شود . المنت های بکار رفته در سشوارها بیشتر از دسته نیکل و سرامیک است . در بیشتر سشوارهای نو مشاهده خواهیم کرد که از المنت سرامیکی مستعمل شده‌است . این تکنولوژی نیز بر روی سالم موی و نیز بر روی کارکرد دستگاه تأثیرگذار است . تأثیر این تکنولوژی بر تندرست گیسو به این صورت است که سبب می شود که موی علاوه بر این‌که از خارج کم آب می شود , از باطن هم آغاز به کم آب شدن نموده و از این رو سرعت بالا خیس کم آب شود . از سویی , این خصوصیت سبب می شود که سشوار کمتر داغ شده و ارتفاع قدمت دستگاه ارتقا یابد . اما در به کار گیری از سشوارهای المنت دار , بایستی تمام جوانب احتیاط را رعایت فرمائید ; چراکه زیاد آسیب پذیر بوده و با افتادن دستگاه به راحتی می شکنند .

خرید بهترین سشوار

خرید بهترین سشوار

در‌حالتی که در تاءمل خرید سشوار میباشید , میتوانید با مراجعه به سایت بست رویو به ویژگی ها دسته های متنوع و هم نهایی قیمت سشوار از جمله ارزش سشوار فیلیپس , قیمت سشوار رمینگتون , پرنسلی و دیگر برندهای بازار دسترسی داشته باشید . بست روی به عنوان بهترین سایت بررسی و مقایسه کالا ها برای خرید , سرویس ها انحصاری متنوعی را برای خریدار درنظر گرفته است . گارانتی بها , اصالت , تضاد و عودت من جمله سرویس ها متفاوتی بست رویو جهت تهیه کردن رضایت حداکثری مشتریان متشخص از یک خرید با اینترنت است . گروه بست رویو تضمین می نماید که کالا را با زیر ترین ارزش خریداری می‌کنید . قبلی از خرید می‌توانید بها این دکان با بقیه مغازه ها را مقایسه نموده و با اطمینان خاطر مبادرت به خرید کنید . نگران پس از خرید هم نباشید . تا آبادی روز پس از خرید , در شرایطی‌که دکان معتبری بود که جنس را با ارزش ذیل تری به فروش میرساند به کارشناسان مغازه اطلاع دهید تا مابه التفاوت را به شما برگردانند .


https://sites.psu.edu/bestbuy/2019/06/20/%d9%85%d8%b9%db%8c%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%b4%d9%88%d8%a7%d8%b1/