برای هر گونه و هر متاع مویی یک سشوار ماهر ما یحتاج است و در این مقاله ما به شما امداد می‌کنیم که مورد ها حساس مایحتاج خویش را هنگام خرید بهترین مارک سشوار از بست رویو شناسایی فرمایید .

وقت و هزینه خویش را با محصولاتی که کاری را انجام نمی دهند , هدر ندهید تا‌وقتی‌که مطمئن گردید شایسته ترین فیض را به دست می آورید .

در صورتی‌که برای توشه اولیه به قصد خرید سشوار یا این که ردوبدل سشوار کهن خویش با یک جور جدیدتر وارد یک فروشگاه یا این که دکان اینترنتی گردید , با انبوهی از مارک ها و خصوصیت هایی روبه رو خواهید شد که ممکن است پیش از این یک توشه نیز نام آنها را نشنیده باشید . ما در شناسایی مطالب اساسی به شما یاری می‌کنیم تا اقبال یک خرید عالی را به حداکثر برسانید .

خرید سشوار

وز وزی نباشید

هیچ چیز نا آرزو کننده خیس از موهای وزشده و پف کرده بعداز سشوار نیست . ساخت یون جدیدترین اتفاقی است که برای سشوارها افتاده است , سشوارهایی که دارنده این تکنولوژی می باشند یک مولد سازنده یون دارا‌هستند . مولکول های آب ذیل تاثیر یون ها شکسته میگردند و بنابراین زمان کم آب شدن گیسو کاهش مییابد .

این امکان علاوه بر بر اینکه گیسو شما‌را سرعت بالا خیس کم آب می‌نماید با نگهداری چربی باطن تار موی , زخم کم تری به موی وارد کرده و از به نیز چسبیدگی و وز شدن گیسو دوری می کند و رطوبت و شادابی حرفه های موی را مراقبت می نماید . براین اساس چه سشوار فیلیپس می‌خرید , چه رمینگتون و یا این که هر برند دیگری , خیلی خوبتر است که ایجاد یون را داشته باشد .

خواص کهربایی

حتما تا کنون نام تورمالین یا این که کهربا را شنیده اید . تورمالین یک سنگ معدنی نصفه قیمتی است که در حرارت بالا به صورت ارگانیک , یون منفی ایجاد می نماید . این مواد معدنی را به روکش سشوار بیشتر می نمایند تا وز شدگی و زخم دیدن گیسو ها هنگام سشوار کشیدن را کاهش دهند .

در واقع سشوار تورمالین دار به روش مختلفی , سبب ساز نشر یون های فعال بیشتر است . به طور معمول ارزش سشوار رمینگتون یا این که دیگر سشوارهای تورمالین دار نسبت به تولید ها شبیه گران خیس است .

 

سشوار سرامیکی

سشوارهای سرامیکی دارنده المنت حرارتی سرامیکی‌هستند . سرامیک ماده خاصی است که دارنده خصوصیت سوق دهی گرما به صورت یکنواخت است پس حرارت ساخت شده به وسیله آن به گیسو جراحت نمی‌زند زیرا گرما را به صورت یکنواخت توزیع میکند , بدین ترتیب خوبتر است سشواری که میخرید سرامیکی باشد .

تکنولوژی اشعه ی مادون قرمز‌رنگ

تکنولوژی گرمای مادون قرمز‌رنگ عموماً در سشوارهای تورمالاین یافت می شود . این جور سیستم کم آب کردن گیسو , تأثیر ملایم تری بر گیسو داراست , مخصوصاً در مواردی که از سشوار برای موقعیت دادن گیسو استعمال می نمایید . در به کار گیری از سشوارهای مادون قرمز‌رنگ , گیسو ها می توانند گرمای بیشتری را سوای هیچ جور صدمه ای تحمل نمایند .

خرید بهترین سشوار

تکنولوژی دیفیوز

دیفیوزر برای موهای مجعد خیلی عالی کار می کند . این روش با آرام کردن فرآیند کم آب کردن موی , سبب ساز میشود که جعد ارگانیک موها به به عبارتی زیبایی باقی بماند . همینطور درصورتی که موهای شما کاملاً صاف است , دیفیوزر به موها کمی‌حجم وحالت می دهد .

ویژگی‌های بیشتر چطور؟

کلمه ها فنی که بایستی از آنها باخبر باشید گفته شد . قابلیت بده بستان غربال , قابلیت تهیه و تنظیم رتبه حرارت , سرعت و کلید باد سرد نیز ممکن است معمولی به حیث برسند ولی حیاتی می‌باشند . به عنوان مثال سشوار پرنسلی دارنده سه شرایط دمایی سرد , گرم و داغ است .

سری‌های گوناگون مثل دیسپانسر , متمرکز کننده , ماساژور و . . . نیز بسته به نیازتان , قادر است بقیه خصوصیت هایی باشد که نسبت به کاربرد و ذوق شما متعدد است .


http://downloadbook.web.unc.edu/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%db%8c%da%a9-%d8%b3%d8%b4%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c/